maandag 10 juni 2013

Bloemenkaart

Vandaag heb ik eens een kaart gemaakt zonder cute-stempel.
Onze buren zijn binnenkort 50 jaar getrouwd en ik dacht, laat ik eens een bloemenkaart maken.
 
Ik heb ze gestempeld en 3D gemaakt.
Je kunt het op de 2e foto het beste zien dat de bloemen wat bol staan.
 
De metalen hoekjes en de sleutel komen van josepiena.nl
Het is een grote kaart geworden 15 x 23 cm.
 
Ik heb ze ingekleurd met mijn copic markers en de achtergrond heb ik met distres ink gemaakt.
 
 
 
Ben erg beniewd wat jullie er van vinden.

Hij doet mee met de uitdaging van Crealing
 


 
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig kaartje heb je voor je buren gemaakt Judith, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith