zaterdag 8 december 2012

EKEF heeft 1000 volgers!

Het blog Elke Kaart Een Feestje heeft 1000 volgers! Een hele prestatie als je het mij vraagt.
Ze delen erg leuke prijzen uit, maar daar moet je eerst iets voor doen hahaha
 
Dit staat er op hun blog:

Als je mee wilt doen met deze "1000-volgers-candy" moet je het volgende doen :

1. Je bent (of wordt) volger van ons blog.
2. Je voegt onderaan dit bericht je naam met link naar je blog.
3. Laat een reactie achter op dit bericht waarin je omschrijft waarom je EKEF zo leuk vindt.
4. Je verteld zo veel mogelijk mensen over onze "1000-volgers-candy" en daarvoor moet je "1000 volgers blinkie" plaatsen op je blog met een link naar het EKEF blog terug.

Je kunt meedoen met deze candy tot 31 december 23.59 uur.

We zullen 4 winaars trekken,
elke winnaar krijgt van één sponsor een prijs,
dus 4x zoveel kans op een prijs, geweldig toch.

De winnaar van deze candy maken we in de 1e week van het nieuwe jaar bekend.

Vertel het voort, vertel het voort....

Dus bij deze heb ik het mijn 175 volgers van dit blog laten weten hihi.
 
Ook heb ik zoals jullie weten zelf een uitdagingen blog
Ik zie hun altijd als leuke "collega's" en doe graag mee aan hun uitdagingen.
Dus Renata, Aletta en al je Designleden heel veel succes met alles!!
Wij weten hoe leuk het kan zijn!
 
Groetjes Judith
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith