vrijdag 30 mei 2014

Mijn eerste echte digi

YES! Mijn eerste echte digi is klaar!

Geen tijd meer voor een tekst erop haha, want ik kan niet wachten om deze aan jullie te laten zien.
Ze heeft nog geen naam, maar dat komt binnenkort.
Eerst wil ik haar een karakter geven door haar op meerdere manieren te gaan tekenen.

Ik ben net pas begonnen met tekenen, maar het is zo leuk!





Ik heb haar ingekleurd met mijn copic markers.






Ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden...



Fijn weekend!
Liefs Judith

4 opmerkingen:

  1. Geweldig Judith, wat heb je dat fantastisch gedaan! Ben erg benieuwd naar meer!
    Lieve groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap van je zeg en wat heb je dat mooi gedaan.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Judith,

    Wat mooie. Proficiat.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith