vrijdag 4 april 2014

Beterschap



________________________________________________________
BETERSCHAP
_____________________________________________

Deze kaart heb ik gemaakt als Designers voor de kaartenuitdaging wedstrijden blog.
De sketch is bedacht door Anita en ik vind hem kei gaaf, vooral om mee te werken.
(met de sketch én Anita hoor haha)



De afdruk heb ik ingekleurd met mijn copic markers.
kleuren: Y08 Y11 E31
huid: E53 E51 E11 E13 R21


Normaal werk ik niet zo snel met deze felle kleurtejs, 
maar dat zou ik toch eens vaker moeten doen, vind het een hele mooie
en frisse lente/zomer kaart geworden.
Fris genoeg om iemand op te vrolijken toch?

Deze kaart heb ik dan ook speciaal gemaakt voor Heleen,
ze zit in ons designteam en ligt op dit moment in het ziekenhuis.
Ik wens haar vanuit hier heel veel beterschap!!
(Heleen de kaart komt naar je toe)



Liefs Judith

4 opmerkingen:

  1. Wat een toffe kaart, mooie kleuren en de sketch is ook super ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ¤
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is helemaal super Judith, schitterend ingekleurd en een toppie uitwerking van de sketch. En eh poehee blij dat je het ook leuk vindt om met me samen te werken hahaha :-)
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gave kaart Judith! het hotel was tegenover de beurs en 's avonds hadden we idd workshops, was heel erg leuk:0) ben nog steeds aan het nagenieten...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith