vrijdag 21 maart 2014

Taart & Kadootjes

Vandaag is mijn lieve collega jarig.



Ik heb haar vanmorgen deze kaart gegeven met lekkere chocolaatjes erbij,
nou die kwam goed aan hihi. Ze ging ze bij het koffie drinken met smaak opeten zei ze ..

De kaart op zich heb ik weer lekker rustig gehouden zodat het kleurwerk zo beter tot z´n recht komt.

KLeuren die ik heb gebruikt zijn
huid E13 E11 E53 E51
haren E49 E57 E37 E31
kleren B97 B95 B93 B91
bord E49 E39 E35 C6 C3 C1


Ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.




3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Judith, heel erg mooi gemaakt. Je schitterende kleurwerk komt zo heel goed tot z'n recht. Het mooie papier heb ik toevallig ook, gekregen van mijn lieve zus toen ik zelf jarig was. Het ziet er weer fantastisch uit Judith!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een beauty van een kaart, de kleuren, wauw die zijn super leuk bij elkaar.
    Het is weer een toppertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Judith!
    Mooie kleurtjes en wat heb je een schattige magnolia gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith