zondag 30 maart 2014

Goedemorgen

Goedemorgen allemaal!
Vandaag een heerlijke zonnige lente dag hier in Limburg.
Hoop vandaag niets te moeten maar lekker vanalles te kunnen doen, zoals mijn nieuwe filmpje van mijn hobbykamer (eerst even opruimen ahum)
Nieuw filmpje maken als promotie van mijn workshops die ik geef, dus vele leuke dingen nog te doen!
Maar eerst dit tasje wat ik heb gemaakt. 
Een echt mannen tasje, ja mannen vinden tasjes ook leuk hoor hihi


Mijn afbeelding is ingekleurd met mijn copic markers.
Dit keer een nieuwe kleur met de E, die ik nog nooit had gebruikt.
haren: C9 C7 C4 C2 C0
kleren: E79 E77 E74 E71 E70 
B99 B97 B95 B93 B91


Verder heb ik het tasje rustig gelaten zodat de afbeelding meer naar voren komt.

De randen heb ik met distress ink bewerkt : pumice stone



Ik hoop dat jullie mijn tasje mooi vinden.

Fijne zondag nog allemaal!

Liefs Judith

2 opmerkingen:

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith