dinsdag 4 maart 2014

Carnaval 2014

Het is gedaan, de carnaval is afgelopen, althans voor mij....


__________________________________________________________
CARNAVAL 2014
_______________________________________

Mooie optochten gezien, de kindjes lekker geschminkt,
het is welletjes geweest.

Deze kaart ingekleurd met mijn copic markers

Nu ga ik me de komende dagen heel erg rustig houdenn,
want Den Bosch wacht volgende week op me.. hahaha
Knotsgekkekaartendagen here I come!!!



Deze kaart doet mee met de uitdaging van: 


Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Liefs Judith



4 opmerkingen:

  1. heel vrolijk en mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Judith,
    Wauw wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt en
    leuk dat je meedoet bij KIC
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk fleurig kaartje! Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC. Succes!!
    Groetjes van Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Judith! Leuk dat je meedoet met de KIC! Prachtige kaart is het geworden leuk idee de haren van Tilda! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith