donderdag 20 februari 2014

100% Schattig


_____________________________________________________________________
100% SCHATTIG
________________________________________________

Ik had zin om Tilda nog eens goed aan te pakken met mijn copic markers.


Hopelijk is het goed te zien, maar de achtergrond heb ik gemaakt met de design Tool kit van Daisy.
Deze is erop gelegd en bewerkt/uitgeveegd met distress ink. roze en grijs.
Daarna heb ik met zwarte brilliance inkt de vlinders, bloemen en het gras erop gestempeld.


Ik heb met een fine liner 0.3 punt plooien gemaakt in het blouseje.


De kleuren copic markers die ik heb gebruikt:
huid: E31 E53 E51 E11 R21
Roze: RV66 RV63 RV55 (+ PL3 van Spectrum noir)
Grijs: C10 C7 C5 C4 C3 C2 C1 0 


Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Liefs Judith


3 opmerkingen:

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith