zondag 5 januari 2014

Winterkaart Marianne Design

 
____________________________________________
Winterkaart voor Marianne Design
__________________________________________________________
 
Vandaag heb ik een kaart gemaakt voor het marianne Design Blog.
Het thema moest zijn: WINTER en de opdracht gebruik daarbij Marianne materialen.
 
Nou ik geloof niet dat ik ooit zoveel mallen op 1 kaart heb gebruikt hahaha,
het was wel super leuk om te doen.
Dit zijn de mallen die ik heb gebruikt.
 
Dit zijn alle overige materialen:
Mijn copic markers
huid E13 E11 E52 E51
kleren: B29 B26 B24 B21
haren E49 E57 E31
pritt
distress ink donker blauw
embossing poeder en inkt. en daarbij hoord nog de
goud perfect Pearls. (deze staat niet op de foto zie ik nu )

 
Als ik aan winter denk, denk ik aan de kleur blauw dus vandaar deze hoofdkleur.
De label heb ik verlengd zodat Tilda erop past.
Ze glimt omdat ik haar 2x heb bewerkt met clear embossingpoeder.


Het glimmende heb ik ook op de lantaarn bewerkt. 
Aan de rechterkant zie je dat ik de sier labelrand in 2-en heb gesneden
en zo op elke rand heb geplakt.

Hier beter te zien, de sierrand op elke kant.
 
 
 
Het was een hele klus deze kaart, maar wel erg leuk!!
en.. ik ben donderdag jarig en heb je die prijzen gezien die je kan winnen?
hahaha je kan nooit genoeg hebben toch?
 
Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.
 
Liefs Judith

 
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Hallo Judith.
    Het is een schatje van een kaart maar voor de challenge bij Marianne Design moet je wel een afbeelding van MDesign gebruiken. Dat is onze meest belangrijke regel.
    Helaas zullen we hem dus moeten verwijderen.
    Jammer!

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith