woensdag 15 januari 2014

Gefeliciteerd




________________________________________________________
GEFELICITEERD
_______________________________

Nou dankzij Lydia kan ik weer even foto's op mijn blog krijgen, bedankt!
Wel op een andere manier, maar het lukt en daar gaat het om!

Vandaag laat ik jullie deze verjaardagskaart zien.
Gemaakt met de nieuwe digi van magnolia.

 Ingekleurd met mijn copics.
kleuren:
huid: E13 E53 E51 E11
ballon: BV08 BV11 BV13 BV02 BV00
haren: E49 E57 E37 E35 E31

Nou ik ga even lekker wat posten zodat er de komende tijd weer wat te zien is haha.

Liefs Judith


2 opmerkingen:

  1. Hoi Judith, wat een gedoe soms met het uploaden van foto's he....ik doe het tegenwoordig met Chrome, dat werkt gelukkig nog. Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt en wat een leuke digi!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het nu goed gegaan is !
    Je kaart is schitterend ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith