zondag 15 september 2013

kleurenchallenge



_____________________________________________________________
KLEURENCHALLENGE
___________________________________________________
 
Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik heb gemaakt naar aanleiding van de challenge
van copic markers europe.
 
 
Je moest vanuit deze foto te werk gaan:
 
Ik koos voor de kleuren.
Dit is het resultaat:
Het is een grote kaart van 21 x 15 cm!!
 
 
De blokjes zijn gemaakt van die doorzichtige staalplaatjes,
moeilijk te zien op een foto. jammer. maar als je heel goed kijkt, zie je bij die groene dat je erdoorheen kan kijken.

 
De lintjes zijn door mijn copic markers ook precies in dezelfde kleur gemaakt.
 

 
De muur heb ik er zelf bij getekend anders vond ik hem wat saai.

Kleuren die ik heb gebruikt:
huid: E13 E11 E21 E51 E20 R20
kleren: Rv66 RV63 Rv55 R20
Gras: G28 G12 YG05
muur: W7 W5 W3 W2 W1
water B05 B04 B01 B00
 
De kleuren komen precies overeen met die van de foto dankzij mijn nieuwe kleurenkaarten.
Heel erg handig!!
 
 
 
Hoop dat mijn kaart in de smaak valt.
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Wauw wat heb je dit weer super gedaan Judith, zo geweldig ingekleurd weer, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Judith. Een echt toppertje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en mooi gekleurd Judith!!
    Fijn weekend
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith