donderdag 8 augustus 2013

Kleuren combineren

Zoals sommige weten, hou ik me vooral bezig met het inkleuren met copic markers.
Maar hierdoor vergeet ik soms hoe een gehele kaart eruit moet komen te zien.
 
Ik moet zeggen dat ik na mijn vorige oproep of iemand een tip
voor me had al weer wat beter vooruit kom. Nogmaals bedankt daarvoor!
 
Gisteren kreeg ik advies van mijn moeder hoe ik dan uiteindelijk
goed op de kleuren combinaties moest letten.
Nu heb ik goed opgelet en ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.
 
 
Ik heb dit keer uiteraard ook weer op mijn inkleuren gelet hihi
 
 
Als je goed kijkt, heeft Tilda een paarse pluk haar
aan de voorkant.
 
Het jasje heb ik plooien gegeven en wat extra bloemetjes.
De zwembad heb ik ringen gegeven,
en de broek heb ik gestreept.

 
Nu nog even in z'n geheel te zien.....

 
Ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden.
 
Ga nu beginnen aan een hele mooie kleurencombinatie
maar dat is nog even een verassing ...
 
 
Deze kaart doet mee aan de uitdaging van ANMA
 
 
 

8 opmerkingen:

  1. Prachtig ingekleurd Judith. Echt heel mooi.
    De kaart zelf is wel druk, maar daar hou ik wel van. Ik vind hem schitterend.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een plááátje hoor !!
    Leuk hoe je dat gedaan hebt met die extra accenten op de stempel.
    En ook de paarse pluk in haar haar. Heel hip !
    Ik ben nu al weer benieuwd naar je volgende creatieve kleurenuitspatting.

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal Gaaf leuk die paarse pluk in het haar van Tilda ben benieuwd naar je volgende ..

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Judith en wat heb je het mooi ingekleurd, schitterend! Dat kun je wel aan jou overlaten. Leuk dat je mijn blog hebt bezocht en bedankt voor je reactie!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben ik weer! Ik heb een mooi rond getal van je aantal volgers gemaakt! ;-)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je prachtig gedaan, Judith!! Mooie speelse effecten en je kaart is zoals altijd top!
    Lieve groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaw Judith, wat kleur jij prachtig in!!! Zo mooi hoe je het haar hebt gedaan en de plooitjes en motiefje in haar t-shirtje. Helemaal geweldig!

    Fijn dat je meedoet met de zomerchallenge van AnMaCreatief.

    Zonnige groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg! wat een originele draai heb jij hieraan gegeven.
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de ZOMERchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith