donderdag 29 augustus 2013

Bestie kaart

Voordat ik jullie mijn kaart laat zien,
wil ik nogmaals mijn excuses aanbieden aan een vriendin van mij.
Ik schaam me dood, want ik ben haar verjaardagskaart vergeten!@
Vandaag gauw afgegeven met een cadeautje erbij, maar ik voelde me rot.
Ze nam het me helemaal niet kwalijk aangezien zij het ook al een paar keer is vergeten.
Jullie zullen wel denken, lekkere vriendinnen zijn jullie hahaha.
Maar we hebben gewoon leuk contact met elkaar en zo nu en dan spreken we
eens af om nog eens gezellig bij te buurten.
 
Om dit probleem weer te voorkomen, ga ik iets maken waardoor ik het gewoon niet meer kan vergeten! Ik ga onze oude brievenbus op pimpen. wordt vervolgt dus...
 
 
Maar goed, dan nu de Bestie kaart die ik heb gemaakt.
 
_____________________________________________________

Bestie kaart

________________
 Hij doet mee met de uitdaging van My Bestie Dutch Girls Design.
Het is BINGO tijd!
Ik heb gekozen voor:
Rose-Bloemen-Parels 
 
 
 
 
Deze parels heb ik zelf gemaakt met glossy accents.


 
Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.
Groeten Judith
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat je je superrot daardoor voelde, maar gelukkig nam ze je het niet kwalijk, dus helemaal top dus. Wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt Judith, ik vind hem supermooi.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig vond je vriendin het niet zo erg.
    Je kaartje is prachtig Judith, een hele leuke Bestie en supermooi ingekleurd.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt Judith, fijn dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch Girls!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith