dinsdag 23 juli 2013

Wie o wie kan me helpen?

Heb je ook wel eens zo'n dag? Een dag waarop je denkt dat je niet verder komt met kleuren.
Ik had hem gisteravond. Ik bekeek wat filmpjes van youtube en ineens had ik zo'n zin om eens iets nieuws uit te proberen... een andere kleurcombinatie met de haren.
Dit is hem geworden: (copic markers)
YR21 -YR23-E35 - E57 en E0000
 

 
Het kleuren gaat me wel goed af, (vind ik althans zelf) maar kaarten ervan maken...
Daar heb ik nog steeds geen stijl in gevonden.
Het duurt vaak uren voordat ik iets in elkaar heb gezet en dan vind ik het nog te simpel.
-------------------- ***** ----------------
 
Wie heeft er voor mij een paar tips waar ik op kan letten als ik een kaart ga maken?
Ik hou van vierkant maar ook rechthoek. Mijn afbeelding is altijd erg groot.
 
Wie o wie kan me helpen?
Wie de beste tip geeft wat bij mij past, zo wil ik mijn kaart dan gaan maken.
 
 
 

7 opmerkingen:

  1. Wat een superdesuper creatie heb je gemaakt, ik vind het een bjoetie!
    En sorry ... ik zou niet weten hoe ik je zou kunnen helpen om een eigen stijl te ontwikkelen... ik denk nog hard met je mee hoor!!
    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die haarkleur is echt top ! De rest ook trouwens.
    En een stijl.... tja dat is lastig. Je hoeft toch ook niet echt één stijl te hebben. Van allerlei verschillende dingen is ook leuk. En wat de één mooi vindt, vindt een ander weer niks.
    Ik zou zeggen.. kijk eens bij mij LOL

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's een makkie.....de vraag althans. Het antwoord moet ik je echter schuldig blijven.
    Je hebt Tilda wel SUPER gekleurd.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw wat heb je een prachtige haarkleur gemaakt. Ehu geloof niet dat het een makkie is,... maar ik bedenkt vaak eerst de kaart en print dan de digi op maat af. De digi`s op stempels die ik van te voren kleur knip ik regelmatig uit. Maar al lijken ze voor jou te simpel, ik vind ze prachtig
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie combi zo voor de haren, echt heel erg mooi gedaan.

    Dis is wat ik altijd doe is als ik een kaart ga maken. Ik heb al een idee in mijn hoofd welke kleuren ik het afdrukje wil gaan geven. Aan de hand van die kleuren zoek in mijn design papier en 2 kleuren cardstock er bij. Je kan natuurlijk ook eerst je papier uitzoeken en dan de kleuren voor het afdrukje bepalen.
    Ik vind het namelijk het mooiste als de kleuren in het afdrukje overeenkomen met het papier. Verder ga ik dan kijken met welke spellbinders ik het afdrukje het mooiste kan uitsnijden. Achter het afdrukje gebruik ik dan weer een iets grotere maat spellbinders en verwerk deze (desnoods met 3d tape) op elkaar. Dan ga ik op zoek naar lintjes/kantjes/doily's/ponsen wat ik er op dat moment mooi bij vind. Ik ga dan alles eens los neerleggen en dan proberen de kaart op te bouwen. Is het dan naar mijn zin dan pas plak ik alles vast. Uiteraard kan je dan ook nog bloemen/dewdrops/ed gebruiken. Verder kan je bijvoorbeeld ook alle randen van het papier voorzien van een kleurtje dmv distressinkt.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend ingekleurd Judith, ja jeetje hoe doe ik dat, ik zoek eigenlijk altijd eerst papier uit en daarna ga ik kleuren met de kleuren van het papier erin. Soms gebruik ik een schets maar een andere keer weer gewoon uit de losse pols, als ik dan klaar ben met uitkleuren dan begin ik eigenlijk pas te bedenken hoe ga ik mijn kaartje eens aankleden en hou er van alles bij en dan gaat het eigenlijk vanzelf, nou ja vanzelf mijn handjes moeten het werk wel doen eigenlijk. Betrap mezelf wel erop dat ik graag van symmetrie hou, aan de linkerkant een strikje dan meestal aan de rechterkant ook, aan de bovenkant bloemetjes dan meestal ook aan de onderkant bloemetjes, lijk Jan de Bouvrie wel. Hahaha bedenk me nu aan mijn antwoord heb je ook niets, want zo zit jij waarschijnlijk ook voor je te maken kaartje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor jullie antwoorden! Anita ik zie inderdaad 1 sterk punt wat precies bij me past namelijk symmetrie! Je hebt merel geholpen( denk ik) hahaha
    Ga vanavond ermee aan de slag. Ook de Rest heel erg bedankt voor jullie leuke reacties, ik ga er iets mee doen! Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith