zaterdag 20 april 2013

Vintage kaart

wauw ik heb weer inspiratie vor 10!
 
Ik begon met alleen een blauwe kaart en een paar witte kaarten, distress ink
en mijn copic markers.
Dit is het resultaat. De kaart lijkt zo niet groot maar het is een A5 formaat (half A4)
Ik heb weer even een nieuwe techniek met de copic markers uitgeprobeerd.
Hij is nog best lastig maar wel erg leuk moet ik zeggen.
 
Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.
 
Hij doet mee met de uitdaging van Copic Marker Europe





9 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart Judith! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je die techniek hebt gedaan met distress en copics...
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart ziet er prachtig uit Judith. Supermooi ingekleurd ook.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart weer Judith, prachtig is die geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel goed uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, die is super zeg !! Helemaal niet jouw kleur haha, maar een prachtig kaartje.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje Judith wat heb de deze afbeelding schitterend ingekleurd zeg!Een geweldige kaart. Ook de vorige kaart vind ik prachtig.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Judith,
    Ik vind je kaart supermooi. En ook onwijs mooi ingekleurd.
    Alleen hij voldoet niet aan de eisen van onze challenge, want die was volgens de foto-inspiratie, dus de bruintinten en daar zat helaas voor jou geen blauw bij.
    Wel leuk dat je meedoet aan onze challenge bij DML, je kaart is ook echt heel mooi, hopelijk zien we je bij de volgende challenge weer terug.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, Judith.
    Ontzettend mooie kleuren en details, alleen een beetje jammer van dat extra blauw.
    Bedankt dat je meedoet aan de uitdaging van DML.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith