dinsdag 9 april 2013

kaart met tag

Hallo allemaal,
Ben er weer...  even een drukke week, maar toch een kaartje tussendoor.
 
Deze kaart heb ik gemaakt n.a.v. een opdracht van Crealing.
De opdracht is, maak een kaart met een tag eraan.
 
Dit is mijn kaart geworden.
 
De achtergrond was wit, maar heb ik zelf gestempeld met distress ink.
Tilda heb ik ingekleurd met mijn copic markers.
Ik heb erg mijn best wer gedaan op de schaduwtinten en op de haren.
 


 
 
Ik hoop dat jullie mijn kaart mooi vinden.
 
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart weer Judith en die haren wauw wat heb je die supermooi ingekleurd, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig Judith en wat heb je Tilda mooi ingekleurd. Echt super.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart zeg ! Dat haar is echt heel mooi ingekleurd.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi judith

    wat een mooie kaart zeg ook heel mooi ingekleurt.
    ik vind die magnolias erg leuk haha ik heb er pas een en die kreeg ik bij het magnolia blad.

    lIEFS JOLANDA

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith