dinsdag 9 oktober 2012

Halloween

Deze kaart is gemaakt door de inspirerende uitdaging van Dutch Magnolia Lovers
 
 
Ik begon met een witte kaart en toen aan de slag gegaan met mijn Distress ink.
Alles wat je ziet, zijn dus stempels. Ik zelfs een leuke verjaardagsslinger
gemaakt van heksen hoeden haha, grappig he?
(uuhh of ben ik nou de enige die lacht haha)

 
Wat vond ik dit een leuke uitdagingende uitdaging zeg.
Halloween combineren met je verjaardag.

 
Hoop dat jullie hem ook mooi vinden...

 
Groeten Judith
 
 

7 opmerkingen:

  1. Hoi Judith, je kaart is prachtig.
    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Judith! Wat een gaaf idee om die hoek zo af te scheuren en dan op de binnenkant te plakken.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha die Heleen, ik heb het er niet opgeplakt, maar op gestempeld.
      Groetjes Judith

      Verwijderen
  3. Wow Judith die is echt super leuk en grappig gevonden een slinger van heksehoedjes.

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super kaartje Judith...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel mooi Judith
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith