donderdag 26 juli 2012

Ik dacht ik ga eens een filmpje maken over mijn hobbykamer.
Velen vroegen zich af welk gezicht er nou achter het blog van
www.kaartenuitdagingen.blogspot.com zit te werken.
Nou ik heb dus een filmpje gemaakt, maar ik ben nog niet zo professioneel daarin hahaha,
maar dat zullen jullie wel zien.. ook het einde heeft het programma raar afgerond,
maarja ik win er geen prijs mee hahaha
Hoop dat jullie zo een kleine indruk krijgen van mij met mijn grootse hobby.

Veel plezier met kijken....

   Hoop dat jullie mijn filmpje leuk vinden. Groeten Judith

9 opmerkingen:

  1. Hoi Judith,

    Geweldig, zo'n kijkje in je hobbykamer !
    Ik dacht dat ík veel spulletjes had, haha.
    Het lijkt mij een heerlijke 'werkplek' hoor.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judith,

    Geweldig leuk filmpje! Je zit er netjes bij met al je spulletjes om je heen en regelmatig een goede assistente (je dochter) heb ik begrepen, gezellig hoor. Trouwens, ik heb ook een grote droppot op mijn bureau staan :-)!

    Groetjes,
    Annerieke
    ps. ik denk dat ik mijn clearstamps ook zo ga opruimen, lijkt me handig, bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor zo'n kijk in iemands hobby kamer, ga zeker wat van je opruim tips overnemen.
    Bedankt voor het kijkje !

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettende mooie hobbykamer heb je judith.Heerlijk om daar te zijn.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Judith,
    Dacht dat ik al veel spulletjes had:0)
    Heerlijk zo'n mooie en nette freubelplek! Die magneetmappen zijn wel erg handig, bedankt voor de tip!
    Erg leuk dat we een kijkje mochten nemen...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Judith,

    Bedankt voor een kijkje achter de schermen. Dat is altijd leuk en leerzaam. En wat een schattig dochtertje heb je!

    Je hebt echt onwijs veel spullen, ik vind het knap dat je ze zo georganiseerd kunt bewaren.

    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Judith,
    Wat leuk je fimpje over je hobbykamer.
    Geweldig z'n kamer en z'n leuke dochter die ook creatief is.
    Gr Linette
    http://linetn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Judith,

    Ben weer terug in blogland hihi. Wat heb je een gaaf filmpje gemaakt, ik ben zo jaloers op al je mooie spulletjes, die houten stempels, wauw...
    En bedankt voor de tip over het bewaren van de clearstamps...dat ga ik morgen gelijk toepassen!!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi,
    Wat een leuk gezellig filmpje, grappig dat je dochter het over de chocolaatjes heeft.
    Je hebt een hele mooie nette hobbykamer!
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith