dinsdag 5 juni 2012

Kalender

 Het is juni en we zijn vandaag gestart met een nieuw programma op mijn
 Nederlandse Kaarten Uitdagingen blog
Vandaag is Heleen gestart met een nieuwe rubriek : De Creatie-dag
Daarin mag iedereen die een leuke creatie kan maken zijn/haar creatie laten zien.
Omdat het ik het blog "beheer" en Heleen daarvoor gevraagd heb, leek het Heleen een leuk idee dat ik dan maar het spits moest afbijten.
Nou Dank je wel daarvoor Heleen want dat vind ik super leuk, word ik ook nog eens ergens voor gevraagd hahaha, wat een eer voor mijn eigen blog.
Ben zo blij met als die leuke designleden!!

Nou dit is dus mijn creatie.




Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.


9 opmerkingen:

  1. Hij is beeldschoon Judith.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Judith !
    Echt superleuk die kalender.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik had het al gezegd he, hij is echt helemaal top!!!
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gemaakt Judith, deze staat ook nog op mijn to-do lijstje.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Judith,
    ik had 'm al gezien op je andere blog. Heel leuk!
    Ik heb 'm laatst gemaakt bij de allereerste clubdag van de magnoliaclub.
    En hij is idd. heel handig!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O ja, ik heb 'm op mijn bloggie staan.
    Als je het leuk vind kun je miss. even kijken.
    http://PouwlasFreubels.blogspot.com
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Judith,

    Even je blog langs geweest, wat staan er prachtige creaties op, zo mooi ingekleurd......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creatie Judith!!! Ik denk dat ik die ook maar op mijn to-do lijstje zet......
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kalender heb je gemaakt.fijne avond, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith