maandag 9 april 2012

nieuwe kaart

hallo, ik hoop dat iedereen leuke paasdagen heeft gehad?
Wij wel, we hebben heerlijk kunnen genieten van alles en de kindjes
hebben genoeg eieren gezocht.
Mama heeft geholpen om er een aantal op te eten.. hihi
Geloof dat ik zelfs de hele week nog door kan eten hahaha.

Maargoed nu weer even tijd voor mezelf en natturlijk meteen een kaart maken.
Deze is speciaal gemaakt met de sketch van Elke kaart een feestje
Ik doe nog net op de valreep mee met hun uitdaging.
Gelukkig want ik doe elke week mee...

dit is mijn kaart geworden:
 Uiteraard kan de hart-kaart open en in de binnenkant schrijf ik dan mijn tekst.


Ook heb ik natuurlijk mijn workshop voor 19 april goed voorbereid:
plooien kleuren met copic markers

 Hoop dat jullie hem leuk vinden...

10 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart!!!!!! En dat stempelafdrukje! Geweldig!!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Judith!! Echt zo jammer dat ik zo ver weg woon, had graag een lesje plooien kleuren van je gehad....wat doe jij dat toch gaaf!!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart ook zo in dat hart vorm.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf zeg! Mooie kleuren en ook een leuke vorm vd kaart! groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig Judith, mooi ingekleurd ook.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is schitterend Judith, heel apart en supergaaf ingekleurd. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schatje van een kaart Judith!! Mooi gedaan. Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heey Judith,
    Dus jij/jullie hadden een leuke Pasen!!!!
    Heel leuk voor jullie, wij hadden ook een leuke en fijne Pasen gehad. Maar jij heb veel eitjes gegeten, maarja jij moest ook de kindjes helpen, en ik hoefde dat niet, hihi.
    Wat een leuk en mooi kaartje heb jij gemaakt Judith.
    De vorm is op zicht al leuk en lief. De kleur paars die is goed vertegenwoordigd, er is veel te zien maar ik vind het kaartje niet te druk. Tilda springt zo in je armen, toch!!! Mooi Papier en lint en charms gebruikt, het is een echte "lieve" kaart. Maarja dat komt ook door die 8 hartjes, toch hé!!!
    En dat jij die Tilda zo mooi en goed hebt ingekleurd, jaaaaaadat had ik al verwacht, hihihi.
    Bedankt dat jij het weer met ons wilde delen.
    Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig wat een super mooi hart heb je gemaakt!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een mooie kaart gemaakt!! En die plooien in haar trui!!! Echt super!
    Gezellig dat je meedoet met onze uitdaging!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith