zondag 4 maart 2012

Een kaart met een tintje eraan

Deze kaart heb ik gemaakt met de inspiratie die ik vanmiddag heb gekregen nadat ik een workshop heb gevolgd bij Nicole Verkooijen, voor copics en flexmarkers.

De toon was binnen 10 min. gezet door Nicole: "Wat kom jij hier eigenlijk doen?"  Hoezo leren kleuren...
Enfin, lief zo'n opmerking en een gezellige middag was het resultaat.
Dat wat ik zocht... zoek ik nog steeds hihi, maar ik ben weer een stukje verder waar ik het moet zoeken.

Ik vond het erg leuk dat ik ook bekende gezichten zag via blogland.
Een leuke middag dus voor mij.

Dit is het resultaat:


 Kijk Nicole, ik heb het licht gezien hahahaha. zie jij het ook?


Hier is Nicole aan het kleuren, met mijn copics... wij kijken even goed hoe ze dat doet.

oja en zeker niet te vergeten, we kregen nog allemaal een aantal cadeautjes mee naar huis
joepi! Ik voelde me even alsof je bij Ophra zat . We kregen allemaal een goodybag met daarin o.a. een flexmarker, vlinders, bloemen, lint, stempels en bedels.
Nicole en ook dus de sponsoren op z'n limburgs KEI BEDANKT!



10 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje heb je gemaakt Judith, en ik vond je kleurwerk al zo mooi....dat beloofd wat.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel leuk en gezellig uit, Judith! En je kaart is prachtig!! Hopelijk ga ik aan het eind van deze maand ook het licht zien haha!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Judith,
    Was inderdaad een leuke morgen/middag, helaas zo voorbij..
    Je trouwens een leuke blog, wie weet zien we ons gauw nog eens

    gr Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een onwijs leuke dag zeg ! Ziet er toppie uit ! je kaartje mag er ook zijn hihi. LIefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me erg gaaf om eens zo'n middag mee te mogen maken! Je kaart is ook prachtig geworden.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi judith,
    Ik was er ook bij vanmiddag en vond het erg gezellig
    en je kaart is schitterend
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig Judith en prima ingekleurd.
    Ik ga 24 Maart naar Nicole ook even bijschaven, weet nog niet alles.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo judith
    Wat mooi ingekleurd.De kaart is echt heel mooi.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In het eggie zijn je kaarten nog mooier Judith:0) meid wat kun jij kleuren zeg! bedankt trouwens voor het aanbod!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart en geweldig gekleurd!! Je hebt echt geen les nodig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith