donderdag 22 maart 2012

De nieuwste koffer voor de copic markers

Nieuw en zelf geïmporteerd!


Deze nieuwe koffer stond vanmiddag bij mij op de stoep.
Dol blij als een klein kind ging ik snel al mijn copics erin zetten en foto's maken.
Deze koffer is te koop voor 100 euro incl. de bakken die erin zitten.
(excl. copic markers! want die zijn van mij hihihi)

Mooi rond afgewerkt en afsluitbaar.

 Zoals je ziet heb je rechts in de koffer nog plaats voor je mapjes met je afdrukjes erin.
Hij is afluitbaar met sleuteltjes die erbij zitten en er zit een schouderband bij.
Het is een lichte koffer, dat scheelt ook weer veel met dragen.
Zoals je ziet heb ik nog veel meer ruimte om copics erin te doen.

 Deze koffers bieden winkeliers aan voor € 250 euro, bij mij maar 100 euro!
Het ideale van deze koffer is dat je de bakjes eruit kunt pakken.
Want zeg nou zelf zo'n hele koffer op tafel zetten is je hele werkplek al bezet.


 De bakjes zijn van heel stevig kunstof en zijn verdeeld in 9 vakken



Kenmerken van de degelijke en stevige koffer:
  • beklede binnenkant
  • afgeronde hoeken
  • schouderband
  • 2 sleutelsloten
Specificaties
  • afmetingen: 455 x 330 x 165mm
  • gewicht: 3240g
Deze koffer wordt geleverd incl. 2 kunstof bakken EXCL. COPIC MARKERS!


Wil je hem bestellen kijk dan gauw :
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/stempelstunter/


Dit wou ik even met jullie delen..

4 opmerkingen:

  1. Hee Judith,
    Da`s een handige opbergkoffer ik kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent.
    En idd er kan nog meer bij!
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een handige koffer. Heb je enig idee hoeveel copics erin kunnen? Misschien vind ik dit nl. wel een leuk idee voor mijn verjaardag die ik binnenkort hoop te mogen vieren. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ankie
      In de grote vakken kunnen ongeveer 30 copic ciao en de kleine vakken ongeveer 20 ciao, dus in de totale koffer dus ongeveer 420 copcic ciao, sketch iets minder omdat die iets groter zijn.
      Maar naast de vakken kun je er ook nog een aantal kwijt, dus er kunnen er heel veel in hahaha.
      Groeten Judith

      Verwijderen
  3. Hoi Judith,
    Phooooooooooooooo, Wauwwwwwwwwwwwww wat is tie mooi zeg, wauw, écht hééééél mooi. Dat denk ik dat jij blij bent als een klein kind. Jaaaaheeeeee, die is ook SUPER!!!!! Leuk voor je Judith, GENIET er maar van, het is je gegund. Maar stiekem ben ik een (écht maar een klein beetje) klein beetje jaloers op die mooie koffer, hihihi, hahaha :)
    Neen hoor, Geniet maar lekker!!!!!!!! Maar hebben wil iedereen die wel hoor, ik ook, maar we weten ja nu waar hij TE KOOP is voor een leuk prijsje!!!!!
    Nogmaals hij/zij is GEWELDIG MOOI!!!!!!!!!
    Hele Lieve Groetjes Fienny :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith