woensdag 29 februari 2012

kaart in pastel kleuren

Deze kaart heb ik speciaal gemaakt voor Elke kaart een feestje.
je moet werken in pastel kleurtjes. Ik heb gekozen voor roze.
Nu moet ik wel zeggen dat de kleur op de foto feller is, dan in het echie,
nu lijken het geen pastelkleuren meer.


Er zit een heerlijk geurpapiertje op bewerkt met pastel inkt met bloemen en vlinders.
De glanzen ook heel mooi.
Ik heb het ingekleurd met mijn copics en ook zo het papier bewerkt
zodat ik exact dezelfde kleur kreeg.


Hoop dat jullie mijn kaart mooi vinden.

16 opmerkingen:

  1. Ik vind het een prachtige kaart! Lekker mooi zo in het roze!
    Leuk die roosjes met dat strikje!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Judith en je hebt hem in een prachtige zachte kleur gemaakt!
    Erg leuk stempelafdrukje heb je gebruikt!
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw judith,vind het helemaal super.wat mooi gedaan.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig Judith, pastel of niet.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Judith,

    ik vind hem heel mooi, ook al lijkt het geen pastel....het blijft een schattig afdrukje.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt prachtig Judith! Heerlijk zoet zo helemaal in het roze.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kaart is super mooi hoor.
    leuk dat je meedoet
    gr Anja EKEF-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Judith.
    Het is een toppertje.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Judith .
    erg leuk gedaan mooie kleuren en netjes afgewerkt .
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje is het geworden. Die stempel is ook super he!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een prachtig mooi kaartje. Leuk dat je meedoet bij Elke Kaart een Feestje.
    Ik mis echter wel een beetje het thema happiness is homemade in je kaartje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje Judith, super!!!
    Leuk dat je mee doet met EKEF.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je kaartje prachtig maar mis wel het thema "Happiness is Homemade" of zie ik iets over het hoofd?

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooie kaart! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EKEF! Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith