zondag 15 januari 2012

HOBBYARTIKELEN

Hoi allemaal, misschien dat vanaf vandaag mijn grote stille droom in vervulling kan gaan...
Ik wil zo graag mijn eigen internetshop/winkel op gaan zetten. Ben al met een aantal groothandels om de tafel gaan zitten en ik ben met 1 daarvan tot een deal kunnen komen.
Ik heb daardoor voor jullie een paar hele mooie aanbiedingen.

Omdat ik nog niet teveel risico wil lopen wil ik het eerst rustig aanpakken, voor jullie een pre-order. Dit houdt in dat je kunt aangeven tot 1 febr. welk pakket je graag zou willen ontvangen. Deze wordt dan klaargemaakt en komt een weekje later binnen. Dus je zou dan rond 14 febr. je pakket thuis ontvangen. (wel vooraf betalen)

Je kunt via onderstaande reactie laten weten welk pakket je graag zou willen hebben.
Door een mail naar me te sturen kun je je persoonlijke spullen aangeven.
Het zijn echt hele mooie aanbiedingen, die ik door hun mag aanbieden!
Het mooiste van alles is, dat je je eigen pakket samenstelt!
Het zijn maar liefst 4 verschillende pakketten van 25-50-75-100 euro. Dus voor ieder wat wils.
De verzendkosten zijn voor elk pakket gelijk nl. 3 euro.

Je kunt ook nog een prijsje winnen bij me, als je dit plaatje op je blog zet.


Je kunt uitzoeken in PAKKET 1.
blz.1  1x set bloem
blz. 2  1x set papier
blz. 3 -
blz. 4 -
blz. 5  1x mal
blz. 6 -
blz. 7 -
blz. 8    1 stempel in groene kader  
blz. 9     1x set lint + 1x set bedels
blz. 10   1x set plakparels
blz. 11   1x set eyelet




Je kunt uitzoeken in PAKKET 2.
blz.1  1x set bloem
blz. 2  1x set papier
blz. 3  1x stempel
blz. 4  1x mal
blz. 5  1x mal
blz. 6  1x mal
blz. 7 -
blz. 8    1 stempel in groene kader  
blz. 9     2x set lint + 2x set bedels
blz. 10   1x set plakparels
blz. 11   1x set eyelet



Je kunt uitzoeken in PAKKET 3.
blz.1  2x set bloem
blz. 2  1x set papier
blz. 3  1x stempel
blz. 4  1x mal
blz. 5  1x mal
blz. 6  1x mal
blz. 7  1x mal oranje vlak
blz. 8    1 stempel in groene kader + 1x stempel uit zwarte vlak  
blz. 9     2x set lint + 2x set bedels
blz. 10   1x set plakparels
blz. 11   1x set eyelet



Je kunt uitzoeken in PAKKET 4.
blz.1  2x set bloem
blz. 2  1x set papier
blz. 3  2x stempel
blz. 4  2x mal
blz. 5  1x mal
blz. 6  2x mal
blz. 7  1x uit grijze vlak
blz. 8    1 stempel in groene vak + 1 stempel uit zwarte vak  
blz. 9     2x set lint + 2x set bedels
blz. 10   1x set plakparels
blz. 11   1x set eyelet



_________________________________________________________________________________

























pfff wat een lang bericht dit keer he... hihi
Ik hoor het graag mochten er nog vragen zijn.




3 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je winkeltje een succes word, wat een geweldig leuk idee, zelf je eigen pakket samenstellen. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, gaat het nou toch werkelijkheid worden.....leuke opzet! Succes met je winkeltje! Hopelijk wordt het een succes!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je heel veel geluk, plezier en suc6 met dit geweldige initiatief:0) leuk opgezet!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith