woensdag 4 januari 2012

achtergrond kaart

Zo ik had weer eens lekker zin om van alles uit te proberen.
Moet toegeven ik vind de kaart goed gelukt! Nu jullie nog overtuigen...

Het is een magnolia stempel van de nieuwste uitgave.


De achtergrond heb ik zelf ontworpen en getekend. Ook zo de schaduweffecten.


Alles (in)gekleurd met copic markers.

De bloemen zijn gemaakt van ponzen en het bloemetje erop heb ik ooit via internet besteld.
Deze kaart doet mee met de 1e uitdaging van GE-WE



Ik hoor heel graag reacties, vind ze super leuk om te lezen!!


12 opmerkingen:

  1. Ik wou dat ik zo kon tekenen, bij mij zijn het dobbelstenen en verder kom ik niet.
    Je kaartje is erg mooi
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zeg, zowel het tekenen als het kleuren. Ik oefen me suf, wellicht gaat het me ook nog eens lukken :-).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat prachtig wat kun jij mooi tekenen dat lukt me niet hahahah ik vind je kaart schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat heb je weer prachtig gedaan, Judith. Erg mooie achtergrond!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart Judith en knap hoor die zelfgemaakte achtergrond:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig wat een mooie kaart, en de achterhrong is echt geweldig gedaan ik dacht al dat het een stempel was zo mooiiiiiii!!
    xx petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw zeg echt een prachtig geheel!!!! Super ingkleurd en de achtergrond is ook helemaal super!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje!!! Die achtergrond is ook mooi geworden zeg!

    groetjes Arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. JUDITH ERG LEUK GEDAAN IK KIJK REGELMATIG OP JE BLOG ER STAAN LEUKE DINGEN OP .

    GROETJES MIA

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, Wat een beauty Judith, mijn complimenten hoor.
    Heel mooi getekend die achtergrond ook, toppie.
    Leuk dat je mee doet met de challenge van ge-we en wens je alle succes.
    Groetjes Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Judith, die achtergrond is je perfect gelukt hoor ! Wat is dat mooi ingekleurd. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Judith die achtergrond is echt prachtig geworden. En super ingekleurd.
    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith