maandag 9 januari 2012

Dit berichtje blijft bovenaan staan tot 9 jan.

Over een maandje ben ik jarig en omdat ik dat nog steeds zo spannend vind hihi,
wil ik graag een cadeautje weg gaan geven.


Je moet er wel iets voor doen nl. het volgende.
Ik vind het super leuk om kaarten te ontvangen, daarom de volgende opdracht.

Stuur mij een zelfgemaakt kaart waarvan het afdrukje is ingekleurd met copic markers.
(mocht je geen copics hebben, dan mag je ook meedoen hoor)
Wie de mooiste kaart met het inkleuren naar me toestuurd, krijgt van mij een cadeautje.


Voor mijn adres, kun je me even een berichtje sturen.

Ik ben maandag 9 januari jarig!
In diezelfde week zal ik de winnaar bekend maken.

Ik laat me verrassen....




5 opmerkingen:

  1. Kaarten krijgen als je jarig bent is idd heel erg leuk. Ik ga je een mailtje sturen.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judith,

    ik ben volger geworden.Wat een mooie kaarten maak je.Erg leuk!!
    Ik probeer je een mial te sturen om mee te doen met je " verjaardag candy".Maar lukt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kaarten krijgen is ook erg leuk. Ik beloof je nog niks maar ik ga zeker proberen om een leuk kaartje voor je te maken.

    Groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben al met heel wat leuks bezig...ben zo benieuwd wat je er van gaat vinden!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kaart is klaar en wordt 1 dezer dagen gepost(adres heb ik al hihi). Hopelijk komt bij jullie op maandag de post(hier n.l. niet)

    een hele fijne dag toegewenst
    lieve groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith