donderdag 17 november 2011

Mannenkaart

Deze mannenkaart heb ik gemaakt voor mijn schoonbroer, die was 14 nov.  jarig
Zijn verjaardag gaan we nog vieren, maar de kaart heeft hij wel al gekregen.

Ik was heel druk bezig met deze kaart en had hem eigenlijk af toen....
Ik had een potje glimmermist gekocht en wou deze voor de eerste keer gaan gebruiken.
Normaal probeer ik altijd alles uit op een proefblaadje.


Nou je proeft het al, dit keer niet en spoot het meteen op mijn kaart ooooohh!
Die begon helemaal de hobbelen en de inkt van mijn tekststempel liep meteen uit... zonde!!


Na een uurtje trok de kaart toch nog redelijk  recht, maar de tekst is dus uitgelopen helaas.
Hij is ingekleurd met copic markers....
Deze tesktstempel onderaan de kaart is zelf gemaakt door mijn man en ik....
Hopelijk volgen er nog veel meer!


Hopelijk vinden jullie de kaart ondanks deze misser, toch nog mooi.
Er zit wel glitter op, dus dat was gelukt....
Voor sommige onder ons.. GLITTER!! blehh ik haat het als ik het aan mijn handen krijg.
maar deze blijft plakken. heeft men me verteld.....


8 opmerkingen:

  1. Hah ha Judith ,zo herkenbaar!
    Je kaart is geweldig geworden!
    En gefeliciteerd met al je volgers!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig geworden Judith, ook een heel herkenbaar verhaal!
    Wat een leuke stempel hebben jullie gemaakt!
    Gaan jullie ook plaatjesstempels maken of houden jullie het bij tekst?
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh dat soort dingen heb ik ook hoor, komt me heel bekent voor. Je kaart is mooi geworden hoor, niks te zien van je misser

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een mannenkaart hoor! Goed gelukt! En wat betreft je ongelukje mooi opgelost ;)

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Judith,

    nou als ik het zo bekijk maakt het niest uit. ik vind het een superleuke kaart geworden. Mooie kleuren heb je gebruikt. EN glitter: moet je een keer in de klas komen kijken als we met de kleuters een werkje maken met glitters......met Pasen vind je ze nog her en der op de vloer onder de verwarming..hahhaha.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik herken het verhaaltje van GerJanneke heel goed ;-) Maar thuis... Tja, het is soms wel een boeltje, maar alles wat glittert vind ik zo mooi. Daarmee dat ik ook vaak glitter op mijn kaartjes gebruik.
    Erg mooie mannenkaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk mannenkaartje en het glittertje is goed zichtbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke mannenkaart heb je gemaakt. Dat met die glitters dat ken ik , ik zit soms ook helemaal onder.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith