donderdag 1 september 2011

kaarten doosje

oh oh oh!!! moet zijn letterlijk zijn Ho! Ho! Ho!
Ik heb me vandaag toch een fout gemaakt.
Ik had deze kaart gemaakt voor de wedstrijd van christmaschallenge,
maarja de naam zegt het al, het moet te maken hebben met kerstmis.
Ik vond de sketch zoo leuk, dat ik helemaal vergat dat het een uitdaging was voor de kerst.
Vandaag ga ik dus gewoon weer opnieuw dezelfde maken maar dan met kerst....
tja zo blijf je bezig zullen we maar zeggen hihi. Deze is gelukkig ook goed gelukt.




Vandaag heb ik zo'n dag dat de computer niet mee wil werken....
als ik 1x klik, klikt hij 2x pfff vermoeiend.

Hopelijk vinden jullie dit ook een mooi kaartdoosje, dan heb ik hem niet voor niks gemaakt..

5 opmerkingen:

  1. schitterend doosje judith
    erg mooi gemaakt;)
    en benieuwd naar je kerstdoosje straks;)
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Judith! Ik ben heel benieuwd naar het kerstdoosje....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Judith,
    Oeps goed lezen! hihihi en dan nog onthoud hé.
    Maar deze kaart is super geworden en de kerstkaart zal je ook wel weer lukken.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supergave (kerst :-))kaart...ben benieuwd naar de volgende!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith