dinsdag 9 augustus 2011

Vakantie kaart

Deze vakantiekaart heb ik speciaal gemaakt voor de uitdaging van
Karen Doodles


Alles mag als het maar met vakantie te maken heeft.


Je kunt doormiddel van je kaart laten zien waar je op vakantie bent of waar je je mee bezig houd tijdens je vakantie.


Nou als ik vakantie heb dan zit ik het liefste thuis (of met mijn gezinnetje weg nauurlijk)
op mijn hobbykamer vandaar.
Groeten uit Nederweert!



Ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden....


Ik vind de stempels van Karen heel erg leuk, vooral dus van deze lieve schattige kindjes...





8 opmerkingen:

  1. Leuke digi heb je gebruikt voor deze challenge
    en erg mooi ingekleurd.
    De letters vind ik erg leuk bedacht.

    Groetjes Aletta (Karen Doodles NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Judith, ik vind je kaart echt geweldig. Supers mooi gekleurd!! Heerlijk toch ik je vakantie, zeker bij dit weer, lekker naar de film.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaard Judith! Je plaatje is prachtig gekleurd!
    Groetjes Petra
    kD NL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk bedacht! De digi's lenen zich daar heel mooi voor.
    Groetjes Anneke KD.NL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ja dat is ook vakantie, lekker met de popcorn naar een film kijken!! Hij is leuk, Judith!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge!
    groetjes Tinie (Karens Doodles NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vakantie in je eigen woonplaats...dat is ook de mijne dit jaar :) En het is echt weer om lekker naar de film te gaan deze zomer. Leuk kaartje.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt helemaal gelijk, Judith! Als het weer niet meewerkt, dan is het zeker erg leuk om naar de film met de kinderen te gaan. Leuk gedaan en heel mooi ingekleurd.
    Bedankt voor het meedoen met de challenge!
    groetjes Ula (KD NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. helemaal top,leuk gedaan en bios kijken ben ik ook geweest.smurfen in 3d is leuk.

    gr anja KDDT_NL

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith