woensdag 31 augustus 2011

De Candy gaat eruit!

Wauw, ik heb vandaag 50 volgers bij elkaar!
Allereerst wil ik mijn trouwe volgers heel erg bedanken en ik hoop dat ze me nog heel lang blijven volgen.

En omdat ik 50 volgers te vieren gaat mijn candy eruit! Ik vond het super moeilijk om iemand te kiezen, dus ik heb met mijn ogen dicht iemand van mijn volgers aan geklikt en ik kwam uit bij...


En de winnaar is........... Rachel
Neem je even contact met me op, zodat ik de candy naar je toe kan sturen?



Maar voor de rest niet getreurd, je kunt mijn Candylogo laten staan want ik ga
bij 100 volgers wéér een candy weggeven.

Nogmaals iedereen heel erg bedankt!

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Rachel!! Veel plezier ermee!!
    Wat leuk dat je bij 100 volgers weer een candy gaat weggeven!!! Ik doe graag weer mee!!
    En je kaartje van vandaag is weer hartstikke mooi, succes met de challenge!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judith,
    Leuk leuk leuk... ben gek op cadeautjes, spannend!
    Hartstikke leuk!!
    Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heeeel erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.... Groeten Judith